به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور طی گفت‌وگویی با بیان اینکه موکب آستان مقدس بانوی کرامت طی سال‌های اخیر به یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های رسانه‌ای اربعین تبدیل شده است، اظهار کرد: علاوه بر تیم رسانه‌ای مستقر در موکب، بستر میزبانی از شبکه‌های مختلف ملی و بین‌المللی در موکب آستان مقدس فراهم آورده شده است.

وی با اشاره به استقرار دستگاه اس‌ان‌جی در موکب آستان مقدس اضافه کرد: امسال استودیو ویژه رسانه نیز راه‌اندازی شده است تا شبکه‌های داخلی و خارجی سیما بتوانند در شرایط مطلوبی حماسه اربعین حسینی را برای جهانیان معنکس کنند به همین علت بسیاری از برنامه‌های رسانه‌ای اربعین با مشارکت موکب آستان مقدس منعکس خواهد شد.

معاون اجرایی فرهنگی موکب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از ارائه خدمات مختلف رفاهی، فرهنگی، درمانی و رسانه‌ای در این موکب یاد کرد و گفت: روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین و خادمان رسانه‌ای اربعین تا ۲۷ مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی به استقرار ۲۰ شبکه برون‌مرزی و بین‌المللی در موکب حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) اشاره کرد و گفت: امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم زیرساخت‌های مهم‌تری را برای حضور رسانه‌ها فراهم آوریم.