به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌‎الله علیها، محمد عباسی یزدی طی گفت‌وگویی با اشاره به فعالیت کتابخانه ویژه حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به صورت جداگانه برای خواهران و برادران عنوان کرد: کتابخانه برادران حدفاصل شبستان امام خمینی(ره) و رواق شهید مطهری در رواق معرفت و همچنین کتابخانه خواهران نیز در شبستان نجمه خاتون سلام‌‎الله علیها قرار دارد.

وی از وجود ۱۴ قفسه کتاب با دو هزار و ۵۰۰ جلد کتاب از ۱۲ موضوع مختلف در کتابخانه ویژه حرم مطهر برای برادران یاد کرد و افزود: امام و رهبری، مهدویت، خانواده، تفسیر قرآن، اهل‌بیت(ع)، شهدا و دفاع مقدس، دعا، حدیث و نهج‌البلاغه از جمله این موضوعات هستند.

مدیر کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به وجود یک قفسه از کتب‌های بریل در کتابخانه ویژه حرم مطهر مطرح کرد: این کتاب‌ها با موضوعاتی از جمله داستان، اهل‌بیت، دعا و حدیث برای استفاده روشندلان و نابینایان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۲۵۰ زائر آقا به کتابخانه ویژه حرم مطهر در رواق معرفت مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی کتابخانه ویژه، زائران استقبال پرشور و قابل توجهی از این کتابخانه دارند.