به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام غریب دادستان قم امروز در نشست قرارگاه ۱۹ دی که  در سالن محراب برگزار شد، با بیان اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم باید مراکز غیرمجاز فرهنگی را شناسایی کند، اظهار کرد: مجموعه قضایی استان آمادگی لازم را دارد تا برخوردهای لازم را با این مراکز دنبال کند.

وی با بیان اینکه نظارت بر عملکرد مجموعه‌ها و افراد در فضای مجازی درحال دنبال شدن است، تصریح کرد: با توجه به گستردگی این فضا امیدواریم با مشارکت دستگاه‌ها و نهادها بتوانیم یک نظارت جامع بر این فضا داشته باشیم.

در ادامه این نشست، موسوی مدیرکل اطلاعات استان قم نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه کار و اقدامات مختلف در حوزه فرهنگی با شهری که در معرض تهاجم دشمن است متناسب نیست، اظهار کرد: ما در حوزه فرهنگ نیازمند اجرای طرح‌های بین دستگاهی و هم‌افزایی میان مجموعه‌های مختلف هستیم.

همچنین، حجت‌الاسلام محمدباقر ولدان رئیس شورای سیاست‌گزاری ائمه جمعه استان قم با تاکید بر اینکه بسیاری از جوانان باورهای خود را از فضای مجازی می‌گیرند، عنوان کرد: اکنون فرصت مناسبی است تا اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی در عرصه فضای مجازی ورود کند.