به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ابراهیم صابری طی گفت‌وگویی با اشاره به فعالیت دو غرفه شارژ موبایل در آستان مقدس بانوی کرامت اظهار کرد: در آستان مقدس تلاش می‌کنیم تا در حد توان خود به رفع نیازهای مهم زائران بپردازیم و در این راستا با اقدامی ابتکاری غرفه‌های شارژ موبایل را راه‌اندازی کرده‌ایم که به صورت ویژه مورد استقبال زائران قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: یکی از غرفه‌ها در شبستان امام خمینی(ره) ورودی درب هشت با ظرفیت ۱۴۰ تلفن همراه و غرفه دیگر در صحن امام رضا علیه‌السلام جنب درب یک با ظرفیت ۸۰ تلفن همراه مستقر است.

مسئول واحد امانت‌داری آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه در روزهای عادی طی یک شبانه‌روز بیش از ۹۰۰ زائر به غرفه‌های شارژ موبایل مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت، ۱۲خادم افتخاری در دو غرفه شارژ موبایل فعالیت دارند تا بتوانند به صورت شبانه‌روزی به زائران ارائه خدمات داشته باشند.

شارژ تلفن همراه یکی از نیازهای زوار حرم مطهر به خصوص مسافرین می باشد که در چند نقطه از بارگاه جایگاه‌هایی به منظور رفع این نیاز تعبه شده و با تحویل گرفتن تلفن همراه زوار در طول زیارت نسبت به شارژ دستگاه‌ها اقدام می گردد.