به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مرکز قرآن و حدیث مهلت ثبت‌نام در کلاس‌های قرآنی و معارفی این مرکز را تا ۱۰ بهمن‌ماه تمدید کرد.

کلاس‌های قرآنی و معارفی این مرکز از ۱۲ بهمن‌ماه به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد و همچنین بعضی از کلاس‌های معارفی و قرآنی مرکز که به حد نصاب رسیده از هفته جاری شروع شده است.

ثبت‌نام دوره‌ها با استفاده از سایت مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به آدرس www.qhkarimeh.ir انجام خواهد شد و خواهران علاقه‌مند برای ثبت‌نام در کلاس‌های قرآنی و معارفی مرکز باید به سایت مرکز قرآن و حدیث مراجعه کنند.

دوره‌های قرآنی و تفسیری مرکز برای خواهران در سه مقطع سنی کودک، نوجوان و بزرگ‌سال شامل تفسیر ترتیبی، تفسیر تنزیلی، تفسیر منتخب، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم ادعیه و زیارات و تدبر در قرآن و قصه‌های قرآنی ویژه کودکان می‌شود.

در دوره فقه و احکام کاربردی نیز احکام عمومی و احکام بانوان برای حاضران در دوره‌ها تدریس و بررسی و در دوره حدیث و علوم حدیثی نیز کلاس‌های ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برای بانوان برگزار می‌شود.

تربیت کودک و نوجوان، تربیت توحیدی فرزندان، آیین همسرداری، تدبیر و قدرت زن در حل مسائل خانواده، سبک زندگی اسلامی، تغذیه سالم از دیدگاه اسلام، سلامت از دیدگاه اسلام و اخلاق عمومی از مجموع دوره‌هایی هستند که در قالب دوره‌های اخلاق و تربیت برای بانوان برگزار می‌شوند.

همچنین در دوره کلام و اعتقادات نیز دوره‌های مهدویت و آشنایی با فرقه‌های فعال در ایران برگزار خواهد شد.

 علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌ها می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۱۵ تماس گیرند و یا به‌صورت حضوری به واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث واقع در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها ی حرم مطهر مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، مرکز قرآن و حدیث به غیر از دوره‌های حضوری به‌ صورت غیرحضوری در ۱۷ رشته قرآنی و معارفی از علاقه‌مندان ثبت‌نام می‌کند.