به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، برنامه‌های هفته جاری حرم مطهر بانوی کرامت از ۳۱ خرداد الی ۶ تیرماه۹۹ توسط روابط عمومی و تبلیغات اعلام شد.

بر اساس این گزارش، سخنرانی قبل از اذان ظهر از شنبه تا جمعه به ترتیب توسط حجج اسلام و المسلمین بنیادی، باقری، بخشنده، سید مجتبی خاتمی، هدایت و یزدی انجام خواهد شد.

همچنین سخنرانی قبل از اذان مغرب نیز از شنبه تا چهارشنبه بر عهده حجج اسلام و المسلمین گنجی، اسماعیلی نیا، ماندگاری، هاشمی هشترودی وجوشقانیان بوده و پنجشنبه ۵ تیرماه قبل از مغرب محفل قرآنی و جمعه ۶ تیرماه نیز مراسم سخنرانی قبل از مغرب با موضوع زمزم مهدویت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حائری‌پور و زیارت آل یاسین دنبال می‌شود.

سخنرانی شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز از شنبه تا جمعه به ترتیب با ارائه مباحث مختلف توسط حجج‌اسلام والمسلمین حسینی قمی، ماندگاری، فرحزاد، مومنی، توکل، رفیعی و نظری منفرد انجام می‌شود.

برنامه قرائت دعای توسل و مداحی سه‌شنبه شب به صورت ویژه با مداحی و کرسی تلاوت و حضور گروه تواشیح معراج انجام و قبل از مغرب نیز جشن ویژه آذری زبانان با حضور اساتید و شاعران آئینی برگزار می‌شود.

 همچنین دعای کمیل در شب جمعه توسط حاج عباس حیدر زاده و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی و دعای ندبه در صبح جمعه با نوای حاج علی مالکی قرائت می‌شود.

گفتنی است، با توجه به آغاز دهه کرامت از ابتدای ماه ذی القعده، مراسم اعزام سفیران کریمه در روز یکشنبه دوم تیرماه قبل از اذان مغرب و قرائت زیارت حضرت زهرا سلام‌الله علیها بعد از اذان مغرب برگزار خواهد شد.