به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها،  سلسله جشن‌های ولایت و امامت (از عید قربان تا عید مباهله) از ۹ تا ۲۴ مردادماه با همکاری مؤسسه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) هر شب رأس ساعت ۲۱ برپا می‌شود.

این مراسم با حضور سخنرانان، مداحان و شاعران ممتاز کشوری برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی نور، پرتال جامع آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به نشانی amfm.ir/live و شبکه‌های اجتماعی آستان مقدس به نشانی @astanqom پخش خواهد شد.

همچنین همزمان با برگزاری جشن‌های دهه ولایت، مسابقه پیامکی حدیث ولایت برای تمام اعضای خانواده به همراه ده‌ها هدیه متبرک آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و پلاک طلای یاعلی علیه‌السلام در سه بخش فریادهای رسول‌الله(ص) (بخش عمومی)، دست علی علیه‌السلام (بخش کودک) و مدرسه غدیر (بخش نوجوان) برگزار می شود.

علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه و دریافت لینک دانلود اپلیکیشن مسابقه می‌توانند از ۱۰ تا ۲۴ مردادماه عدد ۱ را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۲۲ ارسال کنند، یا به نشانی اینترنتی keralat.amfm.ir مراجعه و یا با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۰۱ تماس حاصل کنند.