به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، در متن نامه آیت‌الله سعیدی خطاب به حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی تولیت آستان مقدس رضوی چنین آمده است:

سلام علیکم؛

با احترام از ابراز لطف، همدردی و ارسال پیام تسلی بخش جنابعالی در پی ارتحال عالم ربانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن طباطبایی کمال تشکر و قدردانی را دارم.

آن عالم ربانی، وارسته و معلم اخلاق در طول حیات پر برکت علمی، معنوی و مدیریت مدرسه علمیه الحجه عجل الله تعالی فرجه الشریف و ترویج معارف نورانی قرآن و تبلیغ احکام و اخلاق و تربیت شاگردان گام‌های موثر و مهمی برداشت.

امید است، شاگردان آن استاد بزرگوار و مدیر برجسته، راه ایشان را که کادرسازی برای تحقق اهداف مقام معظم رهبری مدظله العالی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و در نهایت حکومت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف می باشد ادامه دهند.

در جوار مضجع شریف و نورانی حضرت فاطمه معصومه اخت الرضا علیهمالسلام برای آن جانب و خانواده محترم سلامتی و توفیق بیشتر برای خدمت به ساحت قرآن و اهل بیت علیهم السلام به ویژه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه‌السلام از درگاه الهی مسئلت دارم.

سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس قم