به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، باورش سخت بود؛ اول کار، دل‌مان را خوش کردیم ‌که این خبر هم مثل خیلی خبرهای دیگر فضای مجازی، دروغ و شایعه‌ای بیش نباشد.

اما شایعه نبود. سردار دل‌های مردم ایران و جهان اسلام آسمانی شده بود و آن ‌سوی میدان در میان کفتار صفتان جشن و هلهله‌ای برپا بود.

تصویر سوختن خودروها از عراق مخابره می‌شد و آتش بود که به دل مردم می‌افتاد.

می‌گفتند سردار سلیمانی و یارانش را در عراق ترور کرده‌اند. ولوله‌ای در دل مردم شهر افتاده بود. مردم از هر جایی ناله سر می‌دادند و همان لباس مشکی‌هایی را به تن کرده بودند که فقط در محرم می‌پوشیدند؛ و این خیلی پیام داشت.

تشییع میلیونی پیکر پاکت، هنوز هم ستون‌های خیمه کفر را می‌لرزاند؛ همان مردم داغدار، خشم مقدس‌شان را فروخورده بودند و فریاد انتقام سر می‌دادند.

دشمنت که فریاد آزادی بیانش گوش فلک را کر کرده، حتی در فضای مجازی هم از عکس و اسم و رسم سلیمانی هراس دارد. غافل از اینکه این کشور سلیمانی‌ها دارد و به برکت این خون مقدس، سلیمانی‌ها در عالم تکثیر شده‌اند.

تا اینکه بارانی از سجیل بر سر ابرهه ریخت. حالا یک سال از آن روزها می‌گذرد.

سردار عزیز ما، از وقتی رفتی، فرزندان شهدا گویی یک بار دیگر پدرشان را از دست داده‌اند. شاید خیلی از ما وقتی بودی نمی‌دانستیم که تو برای فرزندان شهدای مدافع حرم، چه پدر خوب و مهربانی بودی. اما حالا، همه ما تنها شده‌ایم.

آتشی که شیطان بزرگ به جان و دل ما و فرزندان شهدای مدافع حرم انداخت، با آتشی که یارانت روی عین الاسد ریختند تسکین پیدا نمی‌کند. آنچه ما را آرام‌تر می‌کند، فقط و فقط انتقام دشمن شکنی‌ست که بعد از آن دشمن حتی فکر ترور فرماندهان ما را هم نکند.

آتش جان و دل ما و فرزندان شهدای مدافع حرم خاموش شدنی نیست مگر وقتی که دشمنان اسلام و انقلاب را به خاک و خون فتاده ببینیم.

نه؛ عین الاسد اصلا انتقام ما نبود. سیلی کوچکی بود برای توقف متجاوز و حرف حق سید مقاومت، زیبا بود که گفت حتی سر آمران این ترور هم از ارزش کفش شما کمتر است.

سردار سربدارها، ما پر توقع شده‌ایم؛ چراکه فرماندهی چون شما داشتیم تا در عمل به ما نشان دهد که وقتی سیدعلی می‌گوید دوران بزن در رو تمام شده است یعنی چه؛ این تو بودی که به ما نشان دادی دوران بزن در رو تمام شده است.

حالا وقتی دشمن یکی از مردان انقلاب را می‌زند، باید ده تا بخورد.

و چه زیباست تصویر بزرگی که از شما و شهید ابو مهدی المهندس، بر دیوار شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به اهتزاز در آمده است. زیر آن بزرگ نوشته شده است: بزودی انتقام می‌گیریم.

إن شاء الله…

رضا عیوضی