به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، خدمات شبانه‌روزی خادمان حرم مطهر در دفتر اشیاء پیداشده در نوروز ۱۴۰۰ به‌صورت مستمر در حال انجام بوده و خادمان با دقت تمام به این امر مهم اهتمام ویژه دارند.

گاهی زائران وسایل و اشیائی ضروری به همراه خود دارند که ممکن است به هر دلیلی آن را گم‌کرده باشند اما در این حرم هیچ زائری سرگردان نمی‌ماند و خادمان  بانوی کرامت برای هر مشکلی راه‌حلی از پیش تعیین‌شده دارند.

در دفتر اشیاء پیداشده نظم خاصی وجود دارد تا زائران به‌راحتی بتوانند گمشده خود را پیدا کنند و باجه‌های مختلفی مانند باجه تلفن همراه، باجه وجوه نقد و مدارک پیداشده، باجه پوشاک و کیف و باجه اشیاء گران‌قیمت و.. وجود دارد و خادمان حرم بانوی کرامت با گرفتن مشخصات وسیله گم‌شده، زائران را به باجه مربوطه راهنمایی می‌کنند.

اشیاء پیداشده ابتدا توسط خادمان در دفتر ثبت اندیکاتور بر اساس نوع آن و با تاریخ، ثبت می‌شود و زمانی که صاحب آن پیدا شود با دریافت آن از این دفتر خارج می‌شود.

درصورتی‌که صاحبان اشیاء گمشده به هر دلیلی به دفتر اشیاء پیداشده مراجعه نکنند خادمان نهایت تلاش برای یافتن صاحبان اشیاء را انجام می‌دهند و اگر صاحبان وسیله پیداشده، زائران شهرستانی باشند با هزینه حرم مطهر برای زائران ارسال می‌شود.