به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، همزمان با سوم خردادماه و سالروز آزادسازی خرمشهر امور فرهنگی خواهران آستان مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان دختران تازه به تکلیف رسیده اقدام به روایت آزادسازی خرمشهر و شهدای شاخص این عرصه در کانال مجازی «شده‌ام ۹ ساله» کرد.

بیان اهمیت نعمت آزادی و حفظ هویت و استقلال کشور، بیان شاخصه‌های شهدای کودک و نوجوان دوران دفاع مقدس و بیان شاخصه‌ها و سبک زندگی شهید محمد جهان‌آرا از موضوعاتی است که همزمان با سوم خردادماه در کانال مجازی «شده‌ام ۹ ساله» برای دختران تازه به تکلیف رسیده تبیین شد.

حجت‌الاسلام اخوان در قالب کلیپ «عمو روحانی» اهمیت نعمت آزادی، شاخصه‌های آزادسازی خرمشهر و نقش عنایت‌های الهی در آزادسازی خرمشهر را برای کودکان تازه به تکلیف رسیده تبیین کرده و در قالب عکس نوشت مناسبتی محمد جهان‌آرا نیز شاخصه‌ها و سبک زندگی شهید جهان آرا برای دختران تبیین شده است.

خادمان امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در قالب طراحی «بازی فکری فرشته‌ها» شاخصه‌های زندگی شهدای نوجوان و کودک دوران دفاع مقدس را در سالروز آزادسازی خرمشهر برای دختران نومکلف عضو کانال «شده‌ام ۹ ساله» روایت کرده‌‌اند.

دختران تازه به تکلیف رسیده با عضویت در کانال «شده‌ام ۹ ساله» می‌توانند در برنامه‌های فرهنگی و معارفی امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها شرکت کنند.

لازم به ذکر است، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس با بهره‌مندی از کانال مجازی «شده‌ام ۹ ساله» احکام دینی، برنامه فرهنگی و کتابخوانی، برنامه‌های دینی و معارفی و برنامه‌های مناسبتی مختلف را در بستر پیام رسان های داخلی شاد و ایتا به دختران تازه به تکلیف رسیده ارائه می کند.