به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سیدمرتضی موسویان در گفت‌وگویی از تولیدات اداره رسانه و فضای مجازی حرم ویژه ماه محرم خبر داد و اظهار کرد: روزانه بیش از سه کلیپ برای پخش از تلویزیون های شهری حرم مطهر با موضوع محرم، شهدا، عزاداری و مطالب معارفی تولید می‌شود.

وی افزود: تولید کلیپ، عکس نوشت، استوری موشن، پادکست و کلیپ نوای کریمه به صورت روزانه برای انتشار در صفحات و کانال‌های آستان مقدس بانوی کرامت به نشانی astanqom از فعالیتهای ویژه ماه محرم در اداره رسانه و فضای مجازی حرم است.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به پخش مراسم برگزار شده در حرم در شبکه‌های استانی و کشوری گفت: سخنرانی و مداحی شب‌های حرم هر شب از شبکه قرآن و معارف سیما، شبکه استانی قم، رادیو معارف و تلویزیون اینترنتی و صفحات مجازی آستان بعد از نماز عشا به صورت زنده پخش می‌شود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های رسانه‌ای حرم مطهر در دهه اول محرم تولید ویژه برنامه به زبان عربی توسط مؤسسه اسلام اصیل برای پخش از شبکه اینترنتی اسلام اصیل است.

موسویان ادامه داد: از اول تا هشتم محرم هر روز ظهر ساعت ۱۱:۱۵ تا ۱۲:۳۰ ویژه برنامه «حسینیم» در حرم مطهر بانوی کرامت تولید و از رادیو معارف به صورت زنده منعکس می شود و این ویژه برنامه در روزهای تاسوعاو عاشورا از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

وی گفت: همچنین همایش شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها صبح جمعه ۲۲ مردادماه ساعت ۹ صبح از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه قم به صورت زنده پخش می شود.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: دعای ندبه حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با سخنرانی حجت الاسلام حسین آبادی و مداحی حسن شالبافان جمعه ۲۲ مردادماه از شبکه دو و شبکه استانی قم به صورت زنده از ساعت ۶ صبح به روی آنتن خواهد رفت.