به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، هیئت قرآنیان کریمه اهل بیت(س) متشکل از استادان و فراگیران خواهر مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با هدف انجام فعالیت‌های ترویجی و تربیتی ویژه استادان و فراگیران واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث فعالیت خود را همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها آغاز کرده است.

اولین برنامه هیئت همزمان با ۲۷ آذر به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح برگزار شد.

مخاطب برنامه‌های فرهنگی و معارفی هیئت قرآنیان استادان و فراگیران خواهر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) هستند و با توجه به اینکه مخاطبان هیئت به تناسب ثبت نام فراگیران در طول ترم های مختلف سال متفاوت خواهند بود، در ترم جاری برنامه‌های هیئت قرآنیان برای حدود هزار نفر از فراگیران خواهر ترم پاییز برگزار می شود که در اولین نشست هیئت حدود ۳۵۰ نفر از فراگیران حضور داشتند.

بصیرت افزایی، ایجاد نگرش درست دینی، سیاسی، و فرهنگی در مخاطبان، تبیین رسالت بانوان به عنوان مادر و قشر تمدن ساز، مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن و تقویت بانوان برای مقابله با این هجمه ها بر محور انجام فعالیت های خودجوش فرهنگی و مذهبی، تربیت بانوان مطالبه گر در عرصه زن و خانواده و تربیت مبلغان قرآنی و دینی آگاه به اهداف و آرمان‌های انقلابی اسلامی و تلاش برای ساماندهی خانواده تراز انقلاب اسلامی از اهداف محوری شکل‌گیری هیئت قرآنیان آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها است.

معرفی شاخصه های بانوان تراز انقلاب اسلامی و تربیت بانوان بر محور بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر اهداف انجام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در هیئت قرآنیان است.

لازم به ذکر است، فراگیران و استادان مرکز قرآن و حدیث برای اطلاع از برنامه‌های هیئت قرآنیان می‌توانند به سایت مرکز قرآن و حدیث مراجعه کنند و همچنین برنامه‌های هیئت از طریق کانال‌های پیام رسان مرکز قرآن و حدیث به مخاطبان اعلام خواهد شد.