به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، ثبت‌نام‌ رشته «صحت قرائت» قرآن کریم همزمان با ترم زمستان مرکز قرآن و حدیث برای علاقه مندان خواهر و برادر آغاز شد.

در قالب این رشته قرآنی قواعد روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به فراگیران آموزش داده می شود.

افزایش مهارت قرائت عملی در حضور استاد و ارزشیابی ورودی جهت تعیین سطح از سوی کارشناسان قرائت قرآن از مزایا و شرایط ثبت نام در این دوره برای فراگیران است.

در قالب این رشته درست خوانی و زیبا خوانی قرآن به فراگیران مقطع سنی ۸ تا ۱۱ سال آموزش داده می شود.

همچنین آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن به مقطع سنی ۱۲ تا ۱۷سال و آموزش درست خوانی و روانخوانی قرآن به مقطع سنی جوان و بزرگسال از اهداف آموزشی برگزاری این رشته برای علاقه مندان است.

برگزاری کارگاه روانخوانی در مقاطع سنی نوجوان و جوان و آموزش الفبای زبان عربی ویژه گروه سنی ۶تا ۷سال(نونهالان دختر و پسر) از دیگر برنامه های آموزشی است که در این رشته برای فراگیران دنبال می شود.

در قالب این رشته اساتید با به کارگیری شیوه های جذاب آموزش مجازی چون نماهنگ، پاورپوینت، قصه گویی و فعالیت متنوع در کنار آموزش هایی چون نقاشی و کاردستی مهارت های صحت قرائت را به گروه سنی نونهال و کودک آموزش می دهند.

علاقه مندان برای مشاهده دروس در دو بخش حضوری و مجازی می توانند به لینکهای https://qhkarimeh.ir/n/D4( لینک واحد مجازی) و لینک واحد حضوری https://qhkarimeh.ir/n/Dp مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای ثبت نام در دوره های آموزشی می توانند به لینک Qhkarimeh.ir مراجعه کنند.