به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر بانوی کرامت از سوی معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

حجت الاسلام والمسملین احمدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: مراسم احیاء شب‌های قدر در حرم مطهر از ساعت ۲۲ آغاز و تا ساعت ۰۲:۱۵ بامداد با اجرای برنامه های مداحی، قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی معارفی و قرآن به سر گرفتن، دنبال می شود و پس از آن نیز در هر سه شب قدر از ساعت ۰۲:۲۰ تا ۰۳:۳۰ مهدی سلحشور برای زائران حرم مداحی می‌کند.

وی افزود: چهارشنبه شب ۳۱ فروردین ماه مصادف با اولین شب از شب‌های قدر این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی و قرائت دعا توسط سیدعلی حسینی نژاد دنبال خواهد شد.

معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس بانوی کرامت ادامه داد: جمعه شب، دوم اردیبهشت ماه نیز مصادف با دومین شب قدر و شب شهادت امیرالمؤمنین(ع) مراسمی با سخنرانی آیت الله سیدمحمد سعیدی و مداحی و قرائت دعا توسط عباس حیدرزاده اجرا خواهد شد.

وی گفت: در سومین شب از شبهای قدر نیز اجرای مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی میرباقری و مداحی و قرائت توسط مهدی سلحشور برگزار خواهد شد.

احمدی افزود: برای پخش زنده مراسم احیا شبهای قدر همزمان با آغاز دعای جوشن کبیر از ساعت ۲۳ با شبکه‌های دو سیما، استانی قم، رادیو معارف، رادیو قم و شبکه ماهواره ای ولایت هماهنگ شده است.