به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار با اعضای هیأت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: کارهای بزرگی در این ستاد به ویژه در زمان حیات سردار سلیمانی انجام شده است و افرادی که در این ستاد فعالیت می‌کنند بدون شک مورد عنایت اهل بیت(ع) هستند.

وی با بیان اینکه بازسازی عتبات عالیات از کارهای مورد پسند و رضایت اهل بیت(ع) است، گفت: در ساخت و سازها مسأله امنیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و فاجعه آبادان برای همه یک هشدار جدی است به ویژه اگر کار را در کشور دیگری انجام می‌دهیم.

تولیت آستان مقدس فاطمی با بیان اینکه امروز شکل و شمایل ساخت و سازها تبدیل به آفتی برای کشور شده است، افزود: همانطور که دشمنان با ساخت و سازهای خود نمادهای شیطان پرستی و کفر را ترویج می کنند ما نیز با ساخت و سازهای خود در حقیقت پرچم و نماد می سازیم و تا زمانی که این ساختمان ها پا برجا است تفکر و فرهنگ سازنده آن را ترویج می کنند.

وی تأکید کرد: ساخت و سازهای ما در عتبات عالیات باید نشان دهنده فرهنگ شیعه باشد و علاوه بر تأمین امنیت زائران جهات فرهنگی هم در آن رعایت شود.

سعیدی با بیان اینکه ما در پس این ساخت و سازها مجموعه اهداف مشروع دیگری را هم دنبال می کنیم، گفت: پیامبر(ص) در ساخت قبر برای برخی صحابه و همچنین فرزندشان با نهایت دقت کار می کردند تا بفهمانند که باید در کارهای خود هر چند موقتی محکم کاری کنیم بنابراین در کارهای کلان باید حتما محکم کاری شود.