به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت‌الاسلام شهاب الدین غفاری رئیس اداره تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت از برگزاری روزانه ۳ ختم کامل قرآن بعد از نماز عصر در شبستان امام خمینی(ره) هدیه به ۱۴ معصوم علیهم السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها خبر داد.

وی با بیان اینکه روزانه ۲ ختم قرآن در قسمت آقایان و یک ختم قرآن در قسمت خواهران برگزار می شود، ادامه داد: کیفیت این ختم قرآن به این صورت است که بعد از نماز عصر هر نفر یک حزب قرآن را در حدود یک ربع قرائت می کند و ثواب آن را به ۱۴ معصوم علیهم السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها هدیه می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات آستان مقدس فاطمی با بیان اینکه برنامه ختم قرآن کریم از سال ۱۳۷۴ به صورت مداوم هر روز برگزار شده است، افزود: در حال حاضر قرائت زیارت نامه حضرت معصومه سلام الله علیها بعد از نماز عصر لغو شده و بلافاصله بعد از نماز عصر مراسم ختم قرآن برگزار می‌شود.

وی گفت: همواره استقبال خوبی از این برنامه شده است به صورتی که هر روز ۲۴۰ پاره حزب قرآن کریم در قسمت آقایان و ۱۲۰ پاره حزب قرآن کریم در قسمت خواهران به صورت کامل قرائت می شود.