حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف در گفت‌وگو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها از آغاز ثبت‌نام دوره های آموزشی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت در سه رشته قرائت، حفظ و معارف قرآن و حدیث خبر داد.

وی بابیان اینکه خادمان و کارکنان آستان مقدس از ۲۸ خردادماه می‌توانند در دوره‌های آموزشی مرکز قرآن و حدیث ثبت‌نام کنند، افزود: ثبت‌نام عموم علاقه‌مندان در کلاس‌های آموزشی از ۲۹ خرداد آغازشده و تا ۳۱ خردادماه ادامه دارد.

مدیر معارف قرآن و عترت آستان مقدس تصریح کرد: در بخش معارف ۱۸ کلاس با رویکردهای معارف قرآنی و تفسیر، معارف حدیثی، معارف اعتقادی، معارف اخلاقی و تربیتی، فقه و احکام، سیره و سبک زندگی اهل بیت(ع)، مهدویت و مفاهیم قرآن در نظر گرفته‌شده است و در رشته حفظ و قرائت قرآن نیز در گروه‌های سنی مختلف ثبت‌نام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تمامی گروه‌های سنی سهمی از کلاس‌های معارفی و قرآنی آستان مقدس در فصل تابستان دارند، گفت: دوره های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث به نحوی برنامه‌ریزی و تدوین‌شده است که گروه سنی کودک، نوجوان و جوان  در اولویت  قرار دارند و می توانند از معارف این کلاس‌ها بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مشرف یادآور شد: بانوان خواهران متقاضی برای اطلاع از جزئیات بیشتر دوره های آموزشی می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۴ به واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها و برادران متقاضی از ساعت ۱۶ الی ۱۷  به واحد برادران مرکز قرآن و حدیث مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: همچنین شماره تلفن ۳۰ – ۳۷۱۷۵۵۲۷ پاسخگوی سؤالات برادران و شماره تلفن ۱۵ – ۳۷۱۷۵۵۰۵ پاسخگوی سؤالات خواهران درباره کلاس ها و دوره ها می باشد.(t2)