به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در بین دو نماز ظهر و عصر حرم مطهر بانوی کرامت طی سخنانی اظهار کرد: از همه مردم عزیز ایران که پس از استماع خطبه های ائمه جمعه سراسر کشور در بیش از هزار شهر با راهپیمایی با شکوه خود از عاملان و آمران جنایت حرم مطهر حضرت شاهچراغ ابراز انزجار کردند تشکر می کنم.

وی با تقدیر از بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه که روشنگرانه و افشاگرانه به ماجرای فتنه اخیر پرداخت، گفت: اکنون وقت آن است که به مطالبات مردمی که در این راهپیمایی شرکت کردند رسیدگی شود و با عواملی که این نا آرامی ها را ایجاد کردند برخورد شود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت تأکید کرد: با توجه به خسارت‌های جبران ناپذیر فضای مجازی رها که ضربه های سنگینی به امنیت و اعتبار نظام و زیان های مالی و جانی زیادی را به مردم وارد کرد باید با سرعت و قاطعیت با افرادی که از این فضا سوء استفاده کردند برخورد شود و جلوی این فضای بی حساب و کتاب گرفته شود.

وی با بیان اینکه فضای مجازی باید برای استفاده کسب و کارها تنظیم و حساب شده باشد، گفت: در همه کشورهای جهان این فضا مدیریت می شود و ما نیز باید هر چه زودتر آن را مدیریت کنیم.

سعیدی با اشاره به لزوم برخورد متناسب با آشوب گران گفت: ما با آن دسته از آشوب گرانی که ادعا می کنند فریب خوردند و یا جو زده شدند باید با رویکرد رحماء بینهم برخورد کنیم و ضمن گرفتن تعهد کتبی و مستند از آنها که دیگر در چنین صحنه هایی حضور پیدا کنند آنها را آزاد کنیم.

وی ادامه داد: ما از قوه قضائیه هم می خواهیم که با آن دسته از آشوبگرانی که صحنه گردان این اغتشاشات بودند و برنامه ریزی شده وارد این ماجرا شدند با رویکرد اشداء علی الکفار برخورد کند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: ما از دولت هم می خواهیم با توجه به توصیه های رهبر معظم انقلاب برای مشکلات فرهنگی و اقتصادی مردم از مدیران لایق، کار آمد، پر جرأت، خردمند، مردمی و جهادی استفاده کند زیرا این مردم شایسته بهتر از این هستند.