به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، موکب داران شهر کوفه روز گذشته در آستانه رحلت شهادت‌گونه بانوی کرامت با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت این آستان مقدس دیدار کردند.

آیت الله سعیدی در این دیدار ضمن تقدیر از رسم موکبداری و پذیرایی از زائران حرم های اهل بیت علیهم السلام این اقدام را از نشانه ها و جلوه های مودت و محبت اهل بیت علیهم السلام دانست که خداوند در قرآن کریم آن را اجر رسالت قرار داده و همه را موظف به انجام آن کرده است.

وی حضور موکبداران ایرانی در کشور عراق و حضور موکب داران عراقی در ایران به واسطه اهل بیت علیهم السلام را سبب وحدت بیشتر دو ملت ایران و عراق دانست که خاری در چشم دشمنان اسلام و مسلمین به ویژه دشمنان پیروان اهل بیت علیهم السلام است.

 همچنین در این دیدار پرچم متبرک حرم حضرت مسلم بن عقیل(ع) توسط موکب‌داران کوفه به تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها اهدا شد.

گفتنی است موکب داران شهرهای مختلف عراق چند سالی است که در ایام رحلت شهادت گونه بانوی کرامت با حضور در شهر مقدس قم اقدام به برپایی موکب و پذیرایی از زائران حرم مطهر حضرت معصوممه سلام الله علیها می کنند.