به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت در دیدار احمد وحیدی وزیر کشور که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه قم حرم و آشیانه اهل بیت علیهم السلام است، اظهار کرد: این مسأله بار سنگینی بر دوش مردم قم و مسئولان کشور و قم می گذارد و باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در قم یک دختر مجرد از آل الله مدفون است، افزود: هجرت حضرت معصومه سلام الله علیها از مدینه به قم و آثار و برکاتی که ایشان برای قم داشتند قابل تأمل است و مسئولان فرهنگی کشور می توانند از آن در برنامه ریزی های خود استفاده کنند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه ایجاد نشاط و شادی در کشور باید برگرفته از آموزه های اهل بیت علیهم السلام باشد، گفت: برخی از افراد برای نشاط آفرینی در کشور از دیگران الگوبرداری می کنند در حالی که اهل بیت علیهم السلام الگوی ما هستند و باید با استفاده از جلوه های متفاوت اهل بیت علیهم السلام امور کشور را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه نگاه ما باید متمرکز بر بیانات مقام معظم رهبری و بزرگانی دینی باشد، افزود: مسئولان کشور باید به گونه ای مدیریت کنند که منویات مقام معظم رهبری در کشور به سامان برسد و اجرایی شود و اگر این طور باشد وضعیت کشور متفاوت خواهد شد.