به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با اشاره به ایام دهه کرامت و مناسبت های فرزندان موسی بن جعفر علیه السلام در ماه ذی القعده اظهار کرد: اهل بیت علیهم السلام برای گره گشایی از مشکلات مردم یک دست غیبی دارند و یک دست مادی و ظاهری که هر دو در کنار هم تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه دست غیبی اهل بیت علیهم السلام همواره در کار است و گاهی گره‌هایی را باز می کنند که ما متوجه هم نمی شویم، افزود: دست ظاهری اهل بیت(ع) برخی از مؤمنین هستند که از زندگی مردم گره‌گشایی می‌کنند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: باز شدن گره‌های زندگی مردم با دست غیبی اهل‌بیت(ع) با دعا و توسل ممکن است اما همیشه این دست غیبی به کمک نمی‌آید؛ در شرایط امروز بیش از گذشته باید با تلاش، علم و عمل در مسیر رفع مشکلات مردم حرکت کرد و امیدواریم خداوند همه مسئولان را در این مسیر موفق کند.

وی با بیان اینکه خون پاک شهیدان پشتیبان شما است، گفت: یکی از مصادیق شکر مخلوق شکرگزاری نسبت به شهدا و امام است و آمدن شما به قم و خدماتی که دارید از مصادیق قدردانی از امام و خون پاک شهدا است.