به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها امکان پاسخگویی انلاین به پرسش های مخاطبان در موضوعات و رشته های مختلف قرآنی را از طریق کانال «در جوار کریمه» به آدرسhttps://eitaa.com/joinchat/681115825Cea1adffaed برای عموم مخاطبان فراهم کرده است.

پاسخگویی به پرسش های مخاطبان در زمینه روش حفظ قرآن کریم، اصول عمومی کلاس‌داری، اصول اختصاصی کلاس‌داری، قرائت قرآن و تربیت مربی، احکام شرعی، تفسیر و تغذیه و سلامتی در اسلام از مهم ترین مباحثی است که کارشناسان مرکز قرآن و حدیث در کانال «در جوار کریمه» آماده پاسخگویی به آن هستند.

اضافه بر این حجت الاسلام و المسلمین حسین صدیقی آماده پاسخگویی به پرسش های مخاطبان در رشته مفاهیم و تفسیر قرآن کریم بوده و نکات تفسیری قرآن کریم را در جلسات مختلف به صورت مختصر و خلاصه برای اعضای کانال تبیین می کند.

پاسخگویی به پرسش های مخاطبان در زمینه احکام شرعی نیز برعهده حجت الاسلام و المسلمین سید محمد تقی محمدی است و این کارشناس برجسته به پرسش های مخاطبان کانال در زمینه احکام شرعی براساس نیازها و مباحث روز جامعه پاسخ داده و احکام شرعی را برای نومکلفان به صورت ساده و قابل فهم بیان می کند.

پاسخگویی به پرسش های فراگیران و مربیان قرآنی در عرصه قرائت قرآن کریم و تربیت مربی قرآن نیز برعهده حجت الاسلام والمسلمین علی قاسمی است.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی نیز آماده پاسخگویی به سوالات و پرسش های مخاطبان در زمینه روش حفظ قرآن کریم و تربیت مربی بوده و به صورت انلاین به پرسش های مخاطبان در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی شغلی نیز آماده پاسخگویی انلاین به پرسش های مخاطبان در زمینه روش حفظ قرآن کریم و تربیت مربی حفظ قرآن کریم است.

اضافه بر این حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق صاحب هنر نيز در کنار دیگر کارشناسان مرکز قرآن و حدیث به صورت آنلاین به پرسش های مخاطبان در زمینه روش حفظ قرآن کریم و تربیت مربی قرآن پاسخ خواهد داد.

لازم به ذکر است، واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث با برگزاری آنلاین محفل یکشنبه‌های قرآنی در کانال «در جوار کریمه» در زمینه های مختلف حفظ ، تلاوت و قرائت قرآن کریم به صورت زنده هر هفته با حضور کارشناسان برجسته کشوری به پرسش های مخاطبان کانال پاسخ می‌دهد و علاقه مندان سراسر کشور با عضویت در کانال «در جوار کریمه» هر هفته در روزهای یکشنبه می‌توانند پرسش های تخصصی خود در رشته‌های مختلف قرآنی را با کارشناسان برجسته کشوری مطرح و مشاوره‌های تخصصی آموزشی دریافت کنند.