به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) با هدف فراهم سازی بستر آموزش و حفظ قرآن کریم برای فراگیران خواهر و برادر مناطق محروم و فاقد امکانات آموزشی کلاس حفظ تلفنی قرآن و حدیث را برگزار می کند.

در این دوره آموزشی که به صورت غیر حضوری برگزار می شود؛ فراگیران از طریق تماس تلفنی انفرادی (تماس ۱۵ دقیقه از سوی اساتید و کارشناسان برجسته مرکز قرآن و حدیث) برای حفظ و یادگیری جزء ها و سوره‌های مختلف قرآن کریم راهنمایی می شوند.

همزمان با ترم تابستان شهریه کلاس حفظ تلفنی برای پشتیبانی و تماس از سوی اساتید به صورت یک بار در هفته ۱۵۰ هزار تومان برای دو بار تماس در هفته ۲۰۰ هزار تومان و برای سه بار تماس در هفته ۲۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

فراگیران سراسر کشور در گروه های سنی مختلف بدون محدودیت زمان و مکان و امکانات با ثبت نام در این دوره و انجام مشاوره و پشتیبانی اساتید برجسته قرآنی می توانند حافظ کل قرآن کریم شده و با قبولی در آزمون های پایانی گواهینامه پایان دوره و حفظ کل قرآن کریم از مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) دریافت کند.

شرکت در جلسات هفتگی واحد مجازی در رشته‌های مختلف قرآنی، شرکت در برنامه‌های جانبی واحد مجازی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، پشتیبانی رایگان از فعالیت‌های مرتبط با این رشته، شرکت در آزمون‌ها و مسابقات فصلی واحد مجازی و صدور گواهی‌نامه پایان دوره برای همه رشته‌ها از مزایای جانبی ثبت نام در این دوره ها برای فراگیران است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها می‌توانند اینجا در پیام رسان ایتا پرسش های خود را ارسال کرده و یا به صورت مستقیم از طریق اینجا در دوره ها ثبت نام کنند.

کارشناسان بخش آموزش مرکز همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ از طریق شماره تماس ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۷ پاسخگوی پرسش های فراگیران هستند و یا فراگیران و علاقه‌مندان با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرس اینجا
می‌توانند در دوره ها ثبت نام و جزئیات مربوط به دوره های آموزشی را از طریق سایت دریافت کنند.