به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، سردار محمدرضا رادان در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با بیان اینکه ما در چند استان جابجایی‌هایی در سطح فرماندهان داشتیم اظهار کرد: خوزستان یکی از استان های مهم کشور است، بعد از مشورت های مختلف به سردار میرفیضی رسیدیم و ایشان را برای خوزستان مناسب دیدیم.

وی با بیان اینکه با جابجایی سردار میرفیضی به خوزستان به دنبال فرد مناسبی برای استان قم که از استان های مهم ما است بودیم، افزود: برای استان قم هم به دنبال فردی بودیم که این شهر را بشناسد و پرسنل، مردم، علما و بیوت مراجع او را قبول داشته باشند که نهایتا به سردار میرحیدری رسیدیم.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه سردار میرحیدری در اصفهان در سطوح مختلف خدمت کردند و فرماندهی قزوین و گیلان و اصفهان را داشتند، خاطر نشان کرد: سردار میرحیدری در قم هم جانشین بودند و شاخص های یک فرمانده خوب از نظر عملکرد و اخلاق در ایشان وجود دارد.

وی با تشکر از حمایت های آیت الله سعیدی از نیروهای انتظامی در استان قم، گفت: امیدواریم که سردار میرحیدری با خصوصیاتی که دارد بتواند هم خادم حضرت معصومه سلام الله علیها و هم خادم امنیت مردم شهر مقدس قم باشد.