به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مرکز قرآن و حدیث کریم اهل بیت(س) با هدف تربیت مبلغ مناجات خوان و قاریان ادعیه، دوره اموزشی «دعاخوانی» را ویژه بانوان سراسر کشور برگزار می کند.

این دوره آموزشی با تدریس خانم دمقی از رتبه های برتر کشور و استان قم در رشته قرائت تحقیق، همزمان با روزهای سه شنبه از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲ به صورت مجازی از طریق بستر آموزشی(اسکای روم) به صورت انلاین برگزار می‌شود.

شهریه این دوره همزمان با ترم تابستان ۱۵۰ هزار تومان برای شرکت کنندگان خواهد بود که پس از اتمام ترم و برگزاری آزمون به قبول شدگان در دوره از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) گواهینامه پایان دوره اهدا خواهد شد.

شرکت در کلاس‌های فوق برنامه رایگان، پشتیبانی رایگان، شرکت در آزمون‌ها و مسابقات فصلی مرکز و صدور گواهی‌نامه پایان دوره از مزایای جانبی ثبت نام در این دوره برای شرکت کنندگان است.

مرکز قرآن و حدیث در قالب دوره های معارفی مختلف در زمینه ترجمه و مفاهیم ادعیه و حفظ صحیفه سجادیه برای بانوان در گذشته دوره‌های مختلفی را برگزار کرده است؛ اما دوره«دعاخوانی» نخستین دوره ای است که در آن قرائت ادعیه نیز به روش ویژه و خاص بانوان به صورت مجازی با هدف نشر فرهنگ انس با قرآن و ادعیه و مناجات خوانی آموزش داده می‌شود.

مهلت ثبت نام در این دوره تا تکمیل ظرفیت کلاس در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @ Quranharam در پیام رسان ایتا پیام ارسال کرده یا برای ثبت نام به سایت مرکز قرآن و حدیث مراجعه کرده و یا همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۴ عصر با شماره ۰۲۵ ۳۷۱۷۵۵۰۷ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، اخرین مهلت ثبت نام در کلاس‌های مختلف برای ترم تابستان تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده و کلاس‌هایی که تکمیل ظرفیت شوند زمان تشکیل آن‌ها از طریق پیام رسان ها به شرکت کنندگان اطلاع رسانی خواهد شد.