به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، علی نمازی، سرپرست خدام اعزامی از آستان قدس رضوی در ادامه این مراسم در دیدار با مدیر موکب آستان مقدس گفت: خدا را شاکریم توفیق حضور در موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها را پیدا کردیم تا از نزدیک شاهد خدمات خوب به زوار سیدالشهدا علیه السلام باشیم.
وی افزود: امسال سومین سالی است که جمعی از خدام آستان قدس رضوی به منظور تجلیل و تقدیر از موکب داران عراقی که در ایام اربعین با دل و جان خودشان به زوار ابا عبدالله الحسین علیه السلام خدمت رسانی می کنند‌ به مسیرهای پیاده روی اربعین مشرف می شوند.
نمازی افزود: امسال ۵۰ نفر از خدام آستان قدس رضوی در قالب چهار گروه به مسیرهای مختلف منتهی به کربلا اعزام شدند تا با اهدای بسته های متبرک از حرم رضوی از مواکب عراقی تقدیر و تشکر نمایند.
سرپرست خدام اعزامی از آستان قدس رضوی به عراق با تمجید از خدمات ارائه شده موکب آستان کریمه اهل بیت سلام الله علیها خاطرنشان ساخت: هرجا که نام و یاد اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام باشد قطعا آنجا محل نزول ملائکه خواهد بود و این موکب نیز پذیرای جمع زیادی از عاشقان و دلسوختگان حسینی بوده که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد.
خاطر نشان می شود: در ابتدای این دیدار محمودنژاد از طرف تولیت آستان مقدس آیت الله سعیدی خیر مقدم و خوش آمدگویی داشته و از اینکه خادمین حرم برادر میهمان خادمین خواهر خورشید هستند ابراز خرسندی نمود و گزارشی از فعالیت ها و برنامه های موکب آستان حضرت معصومه سلام الله علیها ارائه داد.