به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، گروه سفیران قرآنی کریمه متشکل از حافظان و قاریان نوجوان مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر بانوی کرامت به سرپرستی استاد علم خواه هم‌زمان با ایام میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برای اجرای برنامه‌های قرآنی در جمع شیعیان و اهل‌سنت کشور سوریه به این کشور اعزام شدند.

 این گروه قرآنی با اجرای برنامه‌های حفظ، تلاوت، تواشیح، جمع‌خوانی، ابتهال و همچنین معرفی برنامه‌های قرآنی حرم مطهر بانوی کرامت بیش از ۳۰ برنامه در شهرهای دمشق، حلب و حمص اجرا کرد که با استقبال بی‌نظیر جامعه قرآنی سوریه همراه بود.

 همچنین این گروه قرآنی بین‌المللی در ایام اربعین حسینی نیز بیش از ۵۰ برنامه قرآنی در اعتاب مقدس و شهرهای مذهبی عراق اجرا کردند که موردتوجه قرار گرفت.

 همچنین گروهی دیگر از سفیران قرآنی حرم مطهر بانوی کرامت نیز در ایام مبارک هفته وحدت در شهرهای قم، تهران و کوهسار بیش از ده برنامه قرآنی برای علاقه‌مندان به قرآن کریم و اهل‌بیت عصمت و طهارت اجرا کردند.

 گفتنی است سفیران قرآنی کریمه اهل‌بیت (س) آمادگی اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی را در مناسبت‌ها مختلف ملی و مذهبی در محافل قرآنی سراسر کشور دارند؛ ازاین‌رو علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تماس با مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر بانوی کرامت با شماره‌های ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۳۰ و ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۲۸ هماهنگی‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.