به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، خادمان حرم مطهر بانوی کرامت به همراه پرچم متبرک حرم در ایام شهادت حضرت معصومه (س) در شهرهای سرخرود، بابلسر، قائمشهر، ساری، محمودآباد و فریدونکنار استان مازندران حضور یافتند.

 کاروان سفیران کریمه در شهر بابلسر با حضور در امام زاده ابراهیم (ع) در مراسمی که با حضور امام‌جمعه و مسئولان این شهرستان و ۵۰ تن از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد به مناسبت شب شهادت حضرت معصومه (س) برگزار شده بود شرکت کردند و به مداحی و بیان کرامت حضرت معصومه (س) پرداختند.

 همچنین خادمان کریمه اهل‌بیت (س) در بابلسر در پادگان نیروی هوایی و همچنین در مجموعه آموزشی تفریحی کوثر متعلق به سپاه پاسداران حضور پیدا کردند و به حال و هوای نیروهای مسلح این شهرستان طراوت بخشیدند.

 حضور پرچم و خادمان حرم حضرت معصومه (س) در برنامه تلویزیونی زنده «مازرونی شو» شبکه مازندران در شب وفات حضرت معصومه (س)، دیدار با امام‌جمعه شهر سرخرود، حضور در مرکز توان‌بخشی شهر سرخرود، دیدار با حجت‌الاسلام معلمی امام‌جمعه و نماینده مردم قائمشهر در مجلس خبرگان رهبری، عیادت از یکی از بیماران که سال‌ها در خانه زمین‌گیر شده بود، تجلیل از رزمنده مدافع حرم با اهدای نگین متبرک حرم مطهر بانوی کرامت به وی و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران از جمله برنامه‌های سفیران کریمه در استان مازندران بود.

 همچنین سفیران کریمه در استان مازندران در نماز سیاسی عبادی جمعه در شهرستان ساری شرکت کردند و در شام شهادت حضرت معصومه (س) نیز در مراسم عزاداری شهرستان محمودآباد حضور یافتند و حاضران از پرچم متبرک حرم مطهر بانوی کرامت تبرک گرفتند.