به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) کتب اهدایی مازاد خود را به کتابخانه‌هایی که درخواست داشته باشند اهدا می‌کند؛ ازاین‌رو این کتابخانه در سه‌ماهه سوم سال ۱۴۰۲ به شش کتابخانه در شهرهای قم، تهران، کرمانشاه و خوزستان کتاب اهدا کرده است.

کتابخانه سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی شهر تهران، کتابخانه مسجد نادرشاه بیستون کرمانشاه، کتابخانه تخصصی فقه و حقوق قم، کتابخانه شهدای اسماعیل‌آباد (نسیم‌شهر تهران)، کتابخانه دانشگاه نیروی انتظامی خوزستان و کتابخانه آموزشگاه دخترانه فخری‌زاده قم در پاییز ۱۴۰۲ از کتابخانه حرم مطهر بانوی کرامت کتاب دریافت کرده‌اند.

 مجموع کتب اهدایی به کتابخانه‌های مذکور ۳ هزار و ۲۴۰ عنوان در ۳ هزار و ۹۶۶ جلد است که بیشترین تعداد کتاب اهدایی به کتابخانه دانشگاه نیروی انتظامی خوزستان با هزار و ۸ جلد بوده است.

 کتابخانه سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی شهر تهران با ۷۱۰ جلد، کتابخانه تخصصی فقه و حقوق قم با ۶۷۰ جلد، کتابخانه آموزشگاه دخترانه فخری‌زاده قم با ۶۲۵ جلد، کتابخانه شهدای اسماعیل‌آباد (نسیم‌شهر تهران) با ۴۸۶ جلد و کتابخانه مسجد نادرشاه بیستون کرمانشاه با ۴۶۷ جلد از جمله دریافت‌کنندگان کتب اهدایی از کتابخانه حرم مطهر حضرت معصومه (س) در پاییز ۱۴۰۲ بوده‌اند.