به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، غلامرضا قربان رعیت در گفت‌وگویی خبری از فعالیت ۱۲ موکب از کشورهای هندوستان، پاکستان، عراق و ایران در داخل حرم مطهر بانوی کرامت برای پذیرایی از زائران و عزاداران شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد.

 وی گفت: این موکب‌ها از ۲۱ آذرماه با توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در دو وعده ناهار و شام شروع به خدمت‌رسانی کردند و در روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) نیز روزانه ۵۵ هزار پرس غذا در دو وعده ناهار و شام توزیع می‌کنند.

 مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت افزود: موکب‌های حرم مطهر بانوی کرامت در روزهای شنبه و یکشنبه نیز ۱۵ هزار وعده صبحانه در میان زائران و عزاداران توزیع کرده‌اند.

 وی خاطرنشان کرد: تمامی موکب‌های حرم مطهر حضرت معصومه (س) در صحن جوادالائمه (ع) واقع شده‌اند و برخی از موکب‌ها نیز خارج از ورودی‌های حرم مطهر با هماهنگی شهرداری قم به زائران و عزاداران فاطمی خدمات می‌دهند.

 قربان رعیت با بیان اینکه خدمات موکب‌های داخل حرم مطهر بانوی کرامت تا شام شهادت ادامه دارد، افزود: علاوه بر توزیع غذا و فعالیت چایخانه‌های حرم مطهر، خدمات اسکان نیز در حرم مطهر ارائه می‌شود و زائران علاوه بر زائرسرا که ظرفیت اسکان ۴۰۰ نفر را دارا است می‌توانند از فضای شبستان نجمه خاتون برای استراحت شبانه استفاده کنند.