به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، مسابقه «مثل مادر» با شرکت ۱۴ هزار نفر به کار خود پایان داد که از این تعداد ۷ هزار و ۹۳۵ نفر پاسخ صحیح را ارسال کردند.

 مسابقه «مثل مادر» در قالب یک دوره آموزش کوتاه‌مدت حضرت زهرا (س) شناسی به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت (س) از شهادت تا ولادت حضرت فاطمه (س) در فضای مجازی برگزار شد که هر روز یک برنده داشت و در مجموع به ۱۹ نفر هدایای متبرک فاطمی اهدا شد.

 این مسابقه در ۱۹ کلیپ ۵ دقیقه‌ای نکاتی از زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) شامل چگونگی خلقت، روز، محل و کیفیت ولادت، دوره‌های حیات، هجرت، وفات، حیات فردی و اجتماعی، ازدواج، همسرداری، سبک زندگی خانوادگی، تربیت فرزند، حضور اجتماعی و سیاسی، اشعاری که در سوگ پیامبر سروده‌اند و تبلیغ شبانه و خانه‌به‌خانه برای ولایت امیرالمؤمنین (ع) را برای شرکت‌کنندگان تبیین کرد.

 گفتنی است محتوای این مسابقه کماکان به‌صورت آفلاین در وبگاه مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) به نشانی https://quran.qhkarimeh.ir/lms/group?id=5Z به‌عنوان درس ارائه شده و به افرادی که این دوره را دریافت و در آزمون آن شرکت کنند گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.