به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، آیت الله سید محمد سعیدی طی حکمی ضمن تقدیر از خدمات محمد جواد جهانگیرزاده، مهندس هادی محمودنژاد را به عنوان معاون اجرایی آستان مقدس منصوب کرد.
تولیت آستان مقدس در حکم معاون اجرایی آستان مقدس، اولویت‌بندی طرح‌ها و جدیت در توسعه‌ فعالیت‌های اجرایی و عمرانی، اهتمام در غبطه وقف، حفظ املاک و موقوفات، دقت در تنظیم قراردادها با رعایت ملاحظات حقوقی و تلاش مستمر در خدمات‌رسانی شایسته به زائرین و مجاورین آستان مقدس را از اهم وظایف این معاونت تعیین کرد.
بر اساس این گزارش، متن حکم آیت الله سعیدی خطاب به مهندس محمودنژاد، معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بدین شرح می باشد:
بسمه‌تعالی
جناب آقای مهندس هادی محمود نژاد دامت توفیقاته
سلام علیکم؛
نظر به تعهد، شایستگی و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم، برای مدت ۱ سال، به عنوان معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام منصوب می‌شوید.
اهم وظایف آن جناب، اولویت‌بندی طرح‌ها و جدیت در توسعه‌ی فعالیت‌های اجرایی و عمرانی، اهتمام در غبطه وقف، حفظ املاک و موقوفات، دقت در تنظیم قراردادها با رعایت ملاحظات حقوقی و تلاش مستمر در خدمات‌رسانی شایسته به زائرین و مجاورین آستان مقدس می‌باشد.
لازم می‌دانم از زحمات و خدمات ارزشمند برادر ارجمند، جناب آقای محمدجواد جهانگیرزاده که پس از سال‌ها خدمت در این آستان شریف به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، قدردانی نمایم.
امید است با استعانت از خداوند متعال و عنایات بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، با بهره‌گیری از تجربیات و ظرفیت‌ها، هم‌فکری با صاحب‌نظران و هماهنگی با سایر معاونین و مسئولان، در خدمتگزاری به آستان مقدس موفق باشید؛ ان‌شاءاله.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام
سید محمد سعیدی