به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در سفر به مشهد مقدس با آیت‌الله علم‌الهدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 آیت‌الله سعیدی در این دیدار ضمن عرض تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به آیت‌الله علم‌الهدی ابراز داشت: شهید آیت‌الله رئیسی شخصیت ممتازی داشت از جمله روحیه تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر برای خدمت به مردم و تحقق آرمان‌های انقلاب که این روحیات در کنار هم ایشان را از سایر مسئولان متمایز کرده بود.

 وی با بیان اینکه شهید رئیسی رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی داشتن روحیه ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری بود و رضایت رهبر معظم انقلاب از ایشان که بارها در سخنرانی‌های مختلف بیان کردند نشان‌دهنده صحت این ادعا است.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به سنگ تمام مردم در تشییع‌جنازه شهید رئیسی گفت: این تشییع‌جنازه‌ها در شهرهای مختلف نشان داد که در میان مردم نیز از محبوبیت برخوردار بود و همین امر در کنار تبعیت از ولایت باعث موفقیت‌های دولت ایشان در همین دوره کوتاه ریاست‌جمهوری شده بود.

 وی تصریح کرد: خداوند نیز در آیه ۶۲ سوره انفال بر همین دو اصل تأیید خدا و مردم تأکید کرده است؛ بنابراین هر رئیس‌جمهوری که تأیید خدا را از طریق تأیید ولی خدا در زمین داشته باشد و مردم نیز حامی و پشتیبان او باشند به موفقیت خواهد رسید و از دشمنان ترسی نخواهد داشت.