به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی صبح امروز در آیین خطبه‌خوانی خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مهدی ایمانی اظهار کرد: این شهید ولایی، عاشق و مدافع حرم اهل بیت(ع) بود و در مسیر خاندان عصمت و طهارت همه داشته‌های خود را فدا کرد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)‌ اضافه کرد: شهید ایمانی توانست با تلاش بسیاری به جایگاه والای شهادت برسد و اکنون نیز دعاهای این شهید شامل حال ماست.

وی از حضرت آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی به عنوان یکی از خادمان و علمای حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نام برد و تصریح کرد: این شخصیت با اصرار خودش در بخش کفشداری خدمت‌گزاری می‌کرد و امروز بعد از تشییع در حرم مطهر به خاک سپرده می‌شود.

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: در آخرین عیادتی که از حضرت آیت‌الله حائری شیرازی داشتم هر چند نمی‌توانست سخنی را به زبان بیاورد اما شاهد چهره نورانی و نگاه‌های خاص آن مرد بزرگ بودم.

وی با تاکید بر اینکه باید از حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برای عاقبت بخیری درخواست کنیم، عنوان کرد: امیدواریم همانطور که با عنایت حضرت در حرم مطهر حضور یافته با عنایت ایشان نیز بتوانیم با سربلندی خدمت خود را به پایان برسانیم.

امام جمعه قم با بیان اینکه خدمت در بارگاه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) یک کار عادی نیست بلکه یک سر در دنیا و یک سر قیامت دارد، گفت: خادمان حرم همانند شهید ایمانی باید برنامه‌های خود را با اهداف آستان هماهنگ و با توجه به آموزه‌های دینی اقدامات خود را دنبال کنند.

وی ادامه داد: امروز علی ایمانی فرزند شهید مهدی ایمانی را مفتخر به لباس خادمی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) می‌کنیم تا بتوانیم روح آن شهید بزرگوار را شاد کنیم و دشمنان را متوجه کنیم که مسیر این شهدا همچنان ادامه دارد و با به شهادت رساندن یک شخصیت، شخص دیگری جایگزین او می‌شود.

آیت‌الله سعیدی از حضور پرشور مردم شهیدپرور استان قم در مراسم تشییع شهید مهدی ایمانی یاد کرد و افزود: به خانواده این شهید تبریک می‌گوییم و با همه شهدا عهد می‌بندیم که با اخلاص راه آنها را ادامه دهیم.(p1)