به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) ظهر امروز به مناسبت سالروز رحلت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها بر سر مزار شهید مهدی ایمانی حضور یافت و به فاتحه‌خوانی پرداخت.

همچنین، سیدعلی حسینی‌نژاد از مداحان برجسته استان قم و جمعی دیگر از خادمان و مسؤولان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) نیز بر سر مزار شهید ایمانی حضور یافته و در دسته‌عزای خادمان حرم مطهر نیز یاد و خاطره او را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش، مهدی ایمانی بیست و ششمین شهید مدافع حرم استان قم است که در استان دیرالزور واقع در منطقه شرقی سوریه برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب سلام‌الله علیها به شهادت رسید و پیکر این شهید در تاریخ ۲۵ آذرماه بر دوش مردم شهیدپرور استان قم تشییع و بعد از اقامه نماز توسط آیت‌الله سید محمد سعیدی در مقبره شهید مفتح صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) به خاک سپرده شد.

لازم به ذکر است، شهید مهدی ایمانی متولد ۱۳۶۲ بود که ۱۴ سال به عنوان خادم رسمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها  خدمت کرد و مسؤولیت انتظامات صحن صاحب‌الزمان(عج) حرم کریمه اهل‌بیت(س) را بر عهده داشت.