به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس اسکندری روز گذشته در دیدار مدیران استان قم با تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در سال گذشته تلاش‌های بسیاری را دنبال کرده است، اظهار کرد: امیدواریم در سال جدید بتوانیم دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف فرهنگی گسترش دهیم.

وی با تأکید بر اینکه ۱۰ منطقه آسیب‌پذیر فرهنگی در استان قم شناسایی شده است، اضافه کرد: ائمه جماعات این مناطق طی نشستی گردهم می‌آیند تا بتوانیم از سخنرانی‌ها و آموزه‌های علمای دینی و اساتید برجسته حوزه در آن نشست استفاده کنیم.

همچنین، رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: خدمت به مردم شهر مقدس قم افتخاری است که قسمت هر فردی نمی‌شود به همین علت امیدواریم بتوانیم از این فرصت به شیوه مطلوب استفاده کنیم.

عبدالله جلالی با تأکید بر اینکه در سال جاری به غیر از فاینانس‌ها و سرمایه‌گذاری‌های جانبی دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه برای سال جاری شهرداری قم درنظر گرفته شده است، عنوان کرد: هر چند با استفاده از این میزان اعتبار نمی‌توان همه پروژه‌ها و برنامه‌های مختلف را در حوزه‌های مختلف شهری دنبال کنیم اما امیدواریم بتوانیم به پیشرفت قابل توجهی برسیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله تور قم‌گردی را در نوروز ۹۷ دنبال کرده است، عنوان کرد: موزه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) یکی از مکان‌هایی بود که برای بازدید زائران در تور رایگان قم‌گردی طی ایام نوروز درنظر گرفتیم.(t1)