به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، واحد معارف و مراسم آستان حضرت معصومه(س) هفت دوره معارفی رادر رشته‌های مختلف ویژه دختران در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر برگزار می کند.

دوره معارفی «نسیم موعود» با محوریت آموزش مهدویت و انتظار ویژه  دختران دبیرستانی بوده و دختران مقطع دبیرستان می‌توانند در این دوره معارفی ثبت نام کنند.

دوره معارفی «هشت قدم» با محوریت آموزش مبانی مهدویت برای دختران راهنمایی در شبستان نجمه خاتون(س) برگزار می شود.

همچنین دوره معارفی تولد معنوی با محوریت عرفان های نوظهور و عرفان های اسلامی، دوره های فضای مجازی با محوریت، آشنایی، آسیب ها و راهکارها از دیگر دوره های واحد معارف و مراسم حرم برای دختران نوجوان است.

دوره آموزش‌های پیش از ازدواج  برای دختران بالای ۱۷ سال در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

همچنین دختران مقاطع سنی ۱۲ تا ۱۵ سال نیز می‌توانند در دوره های احکام نوجوانان واحد معارف و مراسم آستان حضرت معصومه(س) شرکت کنند.

دوره «امام مهربان من» نیز از دیگر دوره های واحد معارف و مراسم آستان حضرت معصومه(س) برای دختران مقطع سنی ۸ تا ۱۰ سال است.

لازم به ذکر است، افتخار غبارویی  و خادم القرآن شدن و همچنین بهره مندی از گواهینامه حضور در دوره از مزایای شرکت در این دوره های معارفی برای دختران نوجوان است و دختران نوجوان با شرکت در این دوره ها از تخفیف ویژه برای ثبت نام نیز برخوردار می شوند.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره ها می‌توانند به شبستان نجمه خاتون آستان کریمه اهل بیت(ع) مراجعه کرده و یا با شماره های ۳۷۱۷۵۴۱۰و ۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس بگیرند.