به گزارش ستاد خبری موکب آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام حمید رضا عابدی درحاشیه بازدید از موکب آستان گفت: خدمات فرهنگی، تبلیغی و رفاهی شهرداری قم به زائران از ویژگی‌های بارز شهر و شهرداری قم است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم در ادامه با اشاره به حضور نیروهای شهرداری قم در موکب آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام خاطر نشان کرد: بر اساس دستور شهردار قم ما به عنوان خادم آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در کنار خدام آستان مقدس در موکب قرار گرفتیم و مسؤولیت نظافت، خدمت‌رسانی و خدمات شهری و مباحث نیروی انسانی خدماتی را بر عهده گرفتیم.
وی افزود: شهرداری قم در مباحث پشتیبانی مالی، فرهنگی و تبلیغی نیز مشارکت داشته است و امیدواریم در سال‌های آینده با تجربیاتی که به دست آوردیم و رفع نقاط ضعف، بهتر، منسجم‌تر، منظم‌تر در موکب خدمت‌رسانی داشته باشیم.
او خاطرنشان کرد: شهرداری قم آمادگی دارد یک فرماندهی را در طریق الحسین علیه السلام راه‌اندازی کند تا بتواند به همه موکب‌ها با نظم بیشتری نسبت به قبل خدمت‌رسانی کند.
عابدی فضاسازی در موکب حضرت فاطمه معصومه(س) را بسیار مناسب دانست و گفت: زائرانی که به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دسترسی ندارند وقتی وارد این فضا می‌شوند یک انقلاب درونی در آن‌ها اتفاق می‌افتد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را حلقه مفقود شده طریق الحسین دانست و گفت: با برپایی این موکب ضمن درخشش نام حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در این مسیر، خدمت‌رسانی بسیار خوبی هم از نظر فرهنگی و هم رفاهی به زائران حسینی ارائه شده است.