دوره معارفی«نسیم عاشقی» با هدف آموزش های پس از ازدواج ویژه بانوان در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها میزبان زوج های جوان و نو عروسان است.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، از آن جایی که بیشتر طلاق ها در پنج سال اول زندگی زوج های جوان بروز می کند و علت بسیاری از این طلاق ها نیز عدم آشنایی زوج های جوان با مهارت های پس از ازدواج و همسرداری است، واحد فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها اقدام به برگزاری دوره معارفی رسم عاشقی برای بانوان جوان و نوعروسان کرده است.

این دوره معارفی روزهای سه شنبه از ساعت۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ دقیقه در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها میزبان علاقه مندان است. تدریس این دوره را حجت الاسلام علی محمد رفیعی بر عهده دارند.

همچنین دوره آموزشی مهارت های پس از ازدوج و آیین همسرداری نیز با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه قم در حال برگزاری است.

اضافه بر این علاقه مندان می توانند سی دی های آموزشی آیین همسرداری و تربیت فرزند حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تراشیون را از واحد فرهنگی خواهران واقع در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها  دریافت کنند.

انتهای پیام /۱۱۲