مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها از برگزاری کارگاه حجاب فاطمی در حرم بانوی کرامت خبر داد.

حجت‌الاسلام بهشتی پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام با اعلام این خبر گفت: به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها کارگاه حجاب فاطمی با همکاری آستان مقدس، دانشگاه جامع علمی کاربردی قم و موسسه همای هنر برگزار شد.

وی با اشاره به همکاری آستان مقدس با هنرمندان کشوری و استانی در راستای تأمین محتوای هنری از آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: آستان مقدس در این راستا در سال جاری، سه اقدام انجام داد که شامل برگزاری کارگاه تولید پوستر نقش بهشت، جشنواره عکس خانه دوست با همکاری آستان قدس رضوی و کارگاه عکس و پوستر حجاب فاطمی است.

حجت‌الاسلام بهشتی پور هدف از برگزاری این کارگاه هنری و نمایشگاه را شناساندن کرامات و سجایای حضرت فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها به جوانان و به‌ویژه بانوان عنوان کرد و گفت: مهارت افزایی درزمینه عکس و پوستر و خوشنویسی به دانش‌آموختگان ۱۸ دانشکده دانشگاه‌های علمی کاربردی استان قم از دیگر اهداف این کارگاه و نمایشگاه است.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس خاطرنشان کرد: کارگاه عکس و پوستر دانشجویان خواهر دانشکده‌های علمی کاربردی استان قم در روز جمعه، ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۵ از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر با حضور سرکار خانم میرامام، از اساتید حوزه و دانشگاه با موضوعیت عفاف و حجاب در ساختمان فرهنگی هنری حرم مطهر سالن شهید مطهری برگزار شد.

وی افزود: مجموعه آثاری که در این کارگاه یک‌روزه تهیه می‌شود، در ایام نوروز ۱۳۹۶ در صحن صاحب‌الزمان(عج) حرم کریمه اهل‌بیت(س) در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام// ۱۱۴