مریم شهبازی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به برنامه های متنوع دهه کرامت گفت: در این دهه ویژه برنامه های زیادی برای اقشار مختلف جامعه به همت امور فرهنگی خواهران تدارک دیده شده که یکی از این برنامه های محوری بازدید سفیران کریمه است.

وی افزود: سفیران کریمه کاروانی متشکل از خدام خواهر آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و سخنران و مداح است که با حضور در مکان های مختلف برای بانوان برنامه اجرا کرده و پرچم آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها را با خود به میان بانوان می برند که همواره با استقبال بانوان همراه می شود.

مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به بازدید سفیران کریمه از بند نسوان و اجرای برنامه سخنرانی از سوی خانم فخر روحانی از اساتید حوزه علمیه خواهران و اجرای برنامه مداحی برای این بانوان اشاره کرد، گفت: سفیران کریمه در دهه کرامت از بیمارستان استان قم خواهند داشت.

وی یادآور شد: همزمان با دهه کرامت سفیران کریمه نه تنها در آستان قم بلکه در سایر استان های کشور نیز عطر بوی دهه کرامت و حرم حضرت معصومه سلام الله علیها را پراکنده کرده اند و پرچم آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در شهر های مختلف، زمینه گسترش صحن های معنوی حرم مطهر و افزایش برکات معنوی دهه کرامت را فراهم کرده اند.