معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در بازدید از درمانگاه مرکز پزشکی حج و زیارت در عمود۱۰۸۰ از افزایش چشمگیر خدمات جمعیت هلال احمر به زوار پیاده‌روی اربعین حسینی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، محمدجواد جهانگیرزاده در نخستین روز آغاز به کار درمانگاه بین‌راهی مرکز پزشکی حج و زیارت کربلا، واقع در عمود ۱۰۸۰ حضور یافت و ضمن بازدید از روند خدمت‌رسانی نیروهای هلال احمر به زائران، خدمات آن‌ها را مورد تقدیر قرار داد.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال این پایگاه درمانی در دو بخش خواهران و برادران به صورت مجزا به زوار اربعین ارائه خدمات دارد، اظهار کرد: با توجه به آغاز فعالیت این موکب، تیم پزشکی و درمانی مستقر جمعیت هلال احمر نیز به خوبی مشغول ارائه خدمت به زائران پیاده است.

جهانگیرزاده تصریح کرد: خدمات و امکانات جمعیت هلال احمر نسبت به سال گذشته به صورت چشمگیری افزایش داشته است و عموم زوار پیاده در صورت نیاز با مراجعه به این درمانگاه می‌توانند از ۱۲۰ قلم دارو و ۵۰ نوع تجهیزات این درمانگاه بین‌راهی کربلا در عمود ۱۰۸۰ بهره‌مند شوند.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضمن ابراز امیدواری نسبت به ارائه خدمات پزشکی و درمانی بهتر از سال گذشته در این موکب، بیان کرد:  با داریتی که در مسئولان این تیم ۴۵ نفره جمعیت هلال احمر سراغ داریم قطعا این امر محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های مرکز پزشکی حج و زیارت که متشکل از پزشک متخصص، پرستار، تکنسین‌های دارویی و نجاتگران هستند با تمام توان خدمت‌رسان زوار اربعین حسینی خواهند بود، و امید داریم این تلاش‌های شایسته تقدیر خادمان داوطلب هلال احمر، مورد رضایت خداوند متعال قرار بگیرد.

جهانگیرزاده با اشاره به اینکه تا کنون مردم به صورت ویژه از خدمات هلال احمر در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) استقبال کرده‌اند، ادامه داد: فعالیت‌های تیم پزشکی و درمانی همچون سایر خدمات این موکب تا یک روز پس از اربعین ادامه دارد.

گفتنی است، در موکب حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها علاوه بر خدمت‌رسانی تیم درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، غرفه‌های پاسخگویی شرعی و مشاوره به چهار زبان ترکی، انگلیسی، عربی و اردو، برگزاری محافل قرآنی، مجالس سخنرانی و مداحی، برپایی غرفه کودکان و برنامه‌های خدماتی از جمله فعالیت مهمانسرای آستان مقدس برای پذیرایی از زائرین، ستاد گمشدگان و ایستگاه‌های صلواتی و تامین اسکان زائرین دنبال می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۵