به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، اولین جلسه از کارگاه اعتقادی« از تو حرکت» با موضوع ارتباط عاشقانه با خداوند ویژه نوجوانان دختر در آستان مقدس بانوی کرامت برگزار شد.

این کارگاه اعتقادی از ۲۶ مهرماه باهدف پاسخگویی به پرسش‌های نوجوانان در زمینه خودشناسی، ارتباط قلبی و عملی با خداوند فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت ۱۰ جلسه به پرسش‌های نوجوانان در این عرصه پاسخ خواهد داد.

در اولین جلسه از این کارگاه خانم ایزدی در لوای بیان داستان و خاطره برای ایجاد انس و ارتباط قلبی نوجوانان با خداوند موضوعاتی از قبیل«خدایا من به هر نحوی که بتوانم سعی می‌کنم نماز را بخوانم و بهتر بخوانم؛ خدایا دوستت دارم؛ دوستم داشته باش؛ خدایا زیبایی من فقط برای تو خرج می‌شود، خدایا من با تو معامله می‌کنم چون تو بسیار معامله‌کننده خوبی هستی و تجارت با تو شیرین است و در آخر با فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) عهد می‌بندیم که من برای تو قدم برمی‌دارم تو هم مرا کمک بنما» را با نوجوانان دختر مطرح کرد.

این کارگاه به‌صورت رایگان در روزهای پنجشنبه برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۶ سال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کارگاه می‌توانند در نوبت صبح از ساعت ۹:۳۰ با شماره‌های ۳۷۱۷۵۵۳۸ و ۳۷۱۷۵۴۴۳ تماس حاصل نمایند.(t1)