به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی امروز در نشست کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدس که در سالن جلسات حضرت خدیجه(س) کتابخانه حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به‌عنوان یک مدرسه برای نشر معارف اهل‌بیت(س) در حال فعالیت است، اظهار کرد: بر اساس روایتی از حضرت علی علیه‌السلام در دورانی کوفه از علم خالی و بساط علم در قم پهن می‌شود و قم به معدن علم و فیضلت تبدیل می‌شود.

 وی با بیان اینکه معارف دینی از قم به سراسر جهان درحال انتقال است، اضافه کرد: اکنون از ۱۳۰ کشور مختلف طلاب علوم دینی در قم حضور دارند و ما نیز در اداره امور بین‌الملل حرم مطهر با این افراد ارتباط داریم چراکه همه این دستاوردها به برکت وجود حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به دست آمده است.

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) بر لزوم آشنایی اقشار مختلف مردم با شخصیت حضرت معصومه سلام‌الله علیها تاکید کرد و گفت: شناخت حضرت، دِین معنوی بر گردن ماست که باید نسبت به ادای آن اهتمام داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه الگوبرداری از شخصیت بانوی کرامت در عرصه‌های مختلف از جمله سیاسی باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به برکت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و شهر مقدس قم آغاز شد و به پیروزی و دوران ثبات خود رسید که اکنون همه دنیا به این شهر و بارگاه چشم بسته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحی بر لزوم هم‌اندیشی و هم‌فکری فعالان قرآنی آستان‌های مقدس برای ترویج معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) تاکید کرد و گفت: مردم از آستان‌های مقدس این انتظار را دارند که این مجموعه‌ها در عرصه ترویج معارف دینی در خط مقدم حضور یابند.