به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، به همت واحد مراسم و محافل امور فرهنگی خواهران آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در ایام تعطیلات نوروزی نمایشگاه بهشت بانو از ۲۹ اسفند تا ۱۵ فروردین‌ماه برای عموم زائران برپا شد.
امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حرم مطهر در بخش بانوان این نمایشگاه خدماتی مانند برگزاری کارگاه‌های حجاب و عفاف، کارگاه گام‌های خوشبختی، برپایی حلقه‌های معرفتی، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف و دوخت چادر رایگان ارائه داد که تمامی خدمات ارائه‌شده با همکاری خادمان افتخاری صورت گرفت.

دوخت ۱۱۲۰ چادر رایگان

در مدت زمان برپایی نمایشگاه، روزانه به صورت میانگین ۵۰ تا ۷۰ نفر برای دوخت چادر به غرفه خیاطی مراجعه داشتند که در مجموع حدود ۱۱۲۰ چادر برای بانوان مراجعه‌کننده زائر و مجاور آستان بانوی کرامت دوخته شد.

برگزاری ۸ کارگاه حجاب و عفاف

همچنین در مدت برپایی نمایشگاه ۸ کارگاه حجاب و عفاف با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران برای بانوان با میانگین مخاطب ۵۰ تا ۶۰ نفر با موضوع نقد زن غربی، نقد سبک زندگی غربی و تبیین ابعاد سبک زندگی اسلامی برگزار شد.

برگزاری کارگاه گام‌های خوشبختی

برگزاری کارگاه گام‌های خوشبختی در نوبت ظهر برای بانوان و در نوبت عصر برای خواهران و برادران به صورت مستمر تا پایان تعطیلات نوروزی یکی دیگر از اقدامات واحد محافل و مراسم خواهران در نمایشگاه بهاری بود.

مراجعه روزانه ۱۵۰ نفر به نمایشگاه فروش بهاره محصولات حجاب و عفاف

اضافه براین واحد محافل و مراسم امور فرهنگی خواهران با هدف نشر حجاب و عفاف فاطمی در میان بانوان در ایام تعطیلات عید اقدام به برپایی نمایشگاه عرضه محصولات حجاب و عفاف کرده بود که این نمایشگاه در ایام تعطیلات به صورت روزانه ۱۵۰ نفر مخاطب داشته است.