به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با شیوع ویروس کرونا و خطر ابتلای جهانی به این ویروس جایگاه و ضرورت آرامش در زندگی اهمیت خود را نشان داده به گونه ای که حفظ آرامش و غلیه بر استرس و اضطراب یکی از شروط درمان این بیماری است.

در دنیای امروز مهم‌ترین عامل آرامش برای بشریت توکل به خداوند است به گونه‌ای که مرحوم آیت الله حائری شیرازی در این باره می فرماید اگر به جام فلزی ضربه‌ای وارد شود، مدت‌ها ارتعاش خواهد داشت، ولی اگر جام را با دست بگیریم و ضربه‌ای به آن وارد کنیم، دیگر ارتعاشی نخواهد داشت.

انسانی که تکیه گاهی ندارد و خدا او را نگرفته است، با یک ضربه آرامش خود را از دست داده و تا مدت‌ها مضطرب، سردرگم و حیران خواهد ماند. اما کسی که متکی به خداست و دلش به او آرام شده و خدا او را گرفته، در مقابل ضربات، مضطرب نخواهد شد و آرامش خود را حفظ خواهد کرد.

امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با استفاده از بستر فضای مجازی در راستای ایجاد آرامش در میان مردم و ترویج معارف ناب دینی از زبان بزرگان دین در قالب فایل‌های متنی کلام ناب سخنان بزرگان را به صورت کوتاه و خلاصه در اختیار بانوان قرار می‌دهد. این فایل‌ها ضمن آموزش معارف دینی به بانوان در ایجاد آرامش در خانواده ها نقش بسیار مهمی دارد.

خاطرنشان می‌شود، astanehmehr@ نشانی صفحات امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت در شبکه‌های مجازی و اجتماعی است.