به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ابراهیم اسلام‌پناه در دیدار جمعی از خیرین موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با تولیت حرم مطهر که در سالن محراب انجام شد، بیان کرد: فعالیت‌های موکب آستان مقدس بانوی کرامت تماما با کمک خیرین و هدایا و نذورات مردمی انجام می‌شود.
وی با اشاره به برداشته شدن هزینه ویزای اربعین برای زائران ایرانی و افزایش ۲ برابری تعداد زائران اربعین حسینی در سال جاری، افزود: این مسأله وظیفه ما را در امر خدمت‌رسانی در موکب آستان مقدس دوچندان می‌کند و باید تمهیدات ویژه‌ای در این زمینه داشته باشیم تا زائران از حداکثر خدمات بهره‌مند شوند.
مدیر موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه‌ سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: هر چه امکانات بیشتر باشد، خدمت‌رسانی در موکب حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) نیز بیشتر و بهتر خواهد بود.
وی با بیان این‌که امسال بحث اسکان زائران را به صورت جدی در دستور کار داریم، ادامه داد: در اسکان بانوان با توجه به این‌که ۴۰ درصد زائران اربعین حسینی را تشکیل می‌دهند، تمهیدات ویژه‌ای صورت گرفته و نزدیک به هزار مترمربع به فضای اسکان و استراحت بانوان در موکب اضافه شده است.
اسلام‌پناه گفت: روزی بزرگ‌ترهای ما آرزوی زیارت کربلای معلی را داشتند و خیلی از آنها با همین آرزو از دنیا رفتند و زیارت سیدالشهدا(ع) نصیب آنها نشد، ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا شاهد بازشدن این مسیر و پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی هستیم که جا دارد این فرصت را قدر بدانیم و به نحو احسن از آن استفاده کنیم.
وی در پایان با تقدیر از خیرین موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، افزود: هر خدمتی که در موکب به زائران حسینی ارائه شود، قطعا خیرین در این خدمات و ثواب آن شریک هستند و نائب‌الزیاره این عزیزان در عتبات و عالیات خواهیم بود.