به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی امشب در شبستان امام خمینی(ره) با اشاره به فرا رسیدن سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت صاحب الزمان(عج) طی سخنانی کرد: قرائت دعای فرج که در منابع کهن هم سند آن موجود است بسیار توصیه شده است و دعا برای فرج امام زمان علیه السلام برکات بسیار و آثار مثبتی را درپی دارد.

وی افزود: دعا ارتباط میان انسان و امام معصوم(ع) را محکم‌تر می‌کند و باعث می‌شود امام هم در حق دعاکننده دعا کند.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: در دعای فرج ۶ کار از خداوند در حق امام زمان علیه‌السلام خواسته می‌شود که بسیار مهم است.

وی یادآور شد: اینکه از خداوند می‌خواهیم ولی، حافظ، قائد، ناصر، دلیل و عین باشد برای امام زمان علیه‌السلام یعنی اینکه حضرت حجت خداست و مقرر است که حکومت جهانی تشکیل دهد به همین علت باید خداوند امورات این حکومت جهانی را عهده‌دار باشد.

رفیعی در ادامه گفت: اگر امام زمان علیه‌السلام ولی انسان‌هاست، ولی امام نیز خداوند است و دعا برای حفظ شدن امام دلیل بر این است که همیشه خطراتی وجود مبارک حضرت را تهدید می‌کند و بیماری، شر حسودان، شیاطین و منافقین و جاهلان شیعه و نادان‌های تشیع همواره امام را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند.

سخنران حرم بانوی کرامت افزود: قائد و ناصر بودن خداوند در حق امام زمان علیه‌السلام این است که خداوند رهبر امام باشد و نصرت خود را در حق امام عطا نماید و خداوند از طریق ملائکه؛ مومنین و رعب افکندن در دل دشمنان می‌تواند امام را یاری کند.

وی خاطرنشان کرد: دلیل و عین بودن خداوند یعنی اینکه راهنما برای امام باشد و نقشه راه به امام زمان علیه‌السلام عطا کند تا امام در زمین ساکن و حکومت جهانی را تشکیل دهد.