به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام متمسکی عصر امروز در شبستان امام خمینی(ره) اظهار داشت: ائمه معصومین به گردن همه شیعیان حق‌دارند  ازجمله این حقوق، زیارت اهل‌بیت(ع) است. بنا بر روایت هر کس اهل‌بیت( ع) را در زمان ممات زیارت نماید، همانند زیارت در زمان حیات مبارک ائمه معصومین است.
وی افزود: یکی از نعمات بزرگ و سرمایه عظیم ما شیعیان این است که محب اهل‌بیت(ع) هستیم و در قیامت نیز ان‌شالله باکسانی محشور خواهیم شد که دوستشان داریم.
سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: شهر مقدس قم دارای فضایل بسیاری است و مملو از محبین و ارادتمندان اهل‌بیت(ع) هست؛ این سرزمین بنا بر روایات دارای شرافت و قداست خاصی است و شیعیان خالص در این شهر حضور دارند.
وی در ادامه با اشاره به هفته بصیرت یادآور شد: در طول این ۱۴ قرنی که از ظهور اسلام می‌گذرد، هیچ زمانی مسلمانان مثل امروز درصحنه نبودند و از دین و پیشوایان خود دفاع نکردند.
وی افزود: در عصر نبوی و علوی، مردم پیشوایان خود را تنها گذاشتند و بعد از وفات رسول خدا حضرت علی علیه‌السلام را تنها گذاشتند، به خاطر بی‌بصیرتی کاری کردند که حضرت ۲۵ سال خانه‌نشین و حق ولایت و جانشینی ایشان غصب شد.
متمسکی تأکید کرد: اگر مردم در عصر امام حسین علیه‌السلام بصیرت داشتند و از ایشان دفاع می‌کردند هیچ‌گاه یزید نمی‌توانست جنایتی را در حق اهل‌بیت(ع) انجام بدهد و امام به شهادت نمی‌رسیدند.
وی خاطرنشان کرد: عکس‌العمل مردم در مواقع حساس تاریخی بسیار مهم است به همین خاطر در ۱۵ خرداد سال ۴۲ مردم آن‌چنان به حمایت از امام خمینی(ره) قیام نمودند که در تاریخ ماندگار شد.
سخنران حرم بانوی کرامت تأکید کرد: مظلومیت حضرت علی علیه‌السلام آن‌قدر دردناک است که انسان دلش به درد می‌آید، به‌گونه‌ای که حضرت ۴۰ شب به درب خانه مردم مراجعه می‌نمودند و درخواست کمک داشتند اما جوابی نمی‌شنیدند و همگی منکر واقعه غدیر شدند.
وی افزود: مردم ایران با تمام توان به این نظام و انقلاب خدمت کرده‌اند و هزاران شهید تقدیم کرده‌اند و باید مسئولین نیز قدردان این مردم ولایت مدار باشند.